Budući da smo zaprimili veliki broj upita o povezivanju usluge ePošta sa SDGE sustavom, pripremili smo kratke upute za lakšu aktivaciju u četiri jednostavna koraka. Napominjemo - ovu izmjenu može izvršiti isključivo korisnik s administratorskim ovlastima unutar ureda.
Koraci za povezivanje:
- Ugovaranje usluge – Sklapanje ugovora s Hrvatskom poštom, kojim se definira Protokol o razmjeni podataka između Hrvatske pošte i korisnika;
- Unos podataka u SDGE – Nakon ugovaranja, aktivacija se provodi u modulu Administracija, gdje je potrebno unijeti podatke izvoditelja;
- Aktivacija ePošte – Kada su podaci uneseni i spremljeni, u istoj formi vrši se aktivacija ePošte unosom ID-a izdavatelja i ID-a usluge, koje dodjeljuje Hrvatska pošta. Nakon toga, potrebno je pritisnuti gumb Aktiviraj ePoštu;
- Provjera podataka – Ako niste zaprimili potrebne podatke, obratite se svom prodajnom predstavniku Hrvatske pošte.
Podsjetimo, Sustav digitalnih geodetskih elaborata (SDGE) omogućuje i automatsko generiranje i slanje dokumenata, dok povezanost SDGE s e-poštom omogućava bržu i učinkovitiju komunikaciju, a može pozitivno utjecati i na smanjenje administracije i mogućnosti grešaka, te na sigurnost podataka.
Detaljnije upute dostupne su u dokumentu Izmjene u verziji 1.6.0 – Administracija.